April-jin

Mesec marec smo zaključili v jin stilu hatha joge. Kot sem že večkrat omenila na urah, se jin položaji zadržujejo dlje, tako da lahko prodremo še globlje v telesna tkiva in predvsem s tem dosegamo večjo fleksibilnost. Počasno in nežno vztrajanje je bilo vodilo skozi mesec praks, ki so nas podpirale pri prehodu.

Veliko smo se posvetili odpiranju kolkov, saj so kolki povezani z držo in počutjem hrbtenice, pa tudi z izvajanjem položajev, kot so zakloni in predvsem predkloni. Zaradi zaprtosti kolkov radi v položajih kompenziramo z ostalimi sklepi, predvsem z koleni. Zaradi tega se lahko zgodi manjša rotacija v kolenskem sklepu in tako ustvarimo pritisk na kolenske vezi, kar lahko povzroči tudi bolečine.

Ta vikend dobimo podaljšane dneve sonca in energije, narava bo v nas prebujala sveže ideje, nove inspiracije, vse bo cvetelo in žvrgolelo. Tudi naše prakse joge bodo v tem duhu živahnosti predklonov in zaklonov, počasi bomo stopnjevali našo vadbo in krepili mišične strukture, aprilu se bomo posvetili asani bojevnika, da bomo med vsem cvetočim dogajanjem ostali prizemljeni in z nogami trdno na tleh.

Bojevnik je asana, ki na fizičnem nivoju močno krepi stegenske mišice in oblikuje zadnjico, pomaga krepiti tonus pomarančne kože, krepi mišice rok in trebuha. Jogijski položaj bojevnika je dobil ime po velikem mitskem bojevniku Virabhadri, ki simbolizira moč, mirnost in pogum.

Položaj bojevnika (1, 2 in 3) nam pomaga pri vzdržljivosti in ohranjanju koncentracije, telo napolni z novo energijo. Super je za krepitev ravnotežja. V veliko pomoč je pri težavah ravnih stopal, išiasu, osteoporozi in sindromu karpalnega kanala.